شباب وصبايا
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم .. نرجو الدخول اذا كنت عضوا .. ويشرفنا التسجيل اذا كنت ضيفا
شباب وصبايا
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم .. نرجو الدخول اذا كنت عضوا .. ويشرفنا التسجيل اذا كنت ضيفا
شباب وصبايا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب وصبايا

كل ما يهم الشباب والصبايا ستجدونه هنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نعنش حالك

كاتب الموضوعرسالة
saeed jarrar

saeed jarrar

نعنش حالك Empty
مُساهمةموضوع: نعنش حالك   نعنش حالك Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 11:52 am

اتنين حشاشين دخلوا السينما و بدل ما يقعدوا جنب بعض قعدوا ورا بعض الحشاش اللي

ورا ياخد نفس من السجارة و يروح مناولها للحشاش اللي قدامه و يقوله مساء الخيييير و قعدوا على كده لحد ما طب البوليس على السينما و مسك الحشاشين
الحشاش الأولاني راح السجن و الحشاش التاني فضل مهنج رافع ايده مستني السجارة راحوا حطينه في مستشفى المجانين
بعد خمس سنين طلع الحشاش الأولاني من السجن و قال لما أروح أزوره في المستشفى
راحله المستشفى لقاه لسة مهنج على نفس الوضع يخبطه ينغزه مفيش
راح جايله من وراه و ولع سجارة و ناولهاله و قاله مساء الخييير
قام التاني أخد منه السجارة و قاله ايه ياعم ساعة

.................................................. ..................................

محشش راح للدكتور قاله الدكتور أنت لازم تعمل إشاعة..... خرج من الأوضة وقال الهرم وقععععع .. الهرم وقعععععععع

واحد نازل من بيتهم شعره منكوش صاحبة بيقولولة شعرك منكوش قالهم "منكوش" دعوه

واحد ماشي فالشارع ساحب كلب واحد ماشي وراه يردد انت ياللي ساحب الخروف انت ياللي ساحب الخروف فرد الراجل انا موش ساحب خروف انا ساحب كلب رد انا بأكلم الكلب

واحد مسطول دماغه لفت قابلها من الناحية التانية

مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار راح قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له: بتعمل ايه؟ رد عليه: اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ، قام التانى قال له: غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق.

اتنين مساطيل اتخانقوا الحشيش يخلى الواحد يشوف التانى اتنين ولا تلاتة راحوا للمعلم يسالوة قالهم دة حسب الصنف وانتوا بأة جايين انتوا السبعة تسالونى

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

نعنش حالك
صفحة 1 من اصل 1